Queenstown

Har nu anlant i nya zealands aventyrshuvudstad. Ja har finns mycket att gora, latt att spendera pengar. Men jag har bestamt mig for en sak jag ska gora har och det ar ett bungyjump hopp. Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in pa men nu ar det betalt sa har ingen atervando. Aker mot bungyjumpstallet om en halvtimme, da galler det. Herregud vad nervos jag bli nar jag tanker pa det. vilken magkansla, det ar vad jag kallar nervositet. woop.
Ska hoppa fran nya zealands hogsta hopp, 134 meter hogt ar det. Nevisbungy. OMG! ibalnd kan man ju inte forsta sig sjalv. Dock ar detta en sak jag verkligen vill och velat gora sa det ar dags att gora det, satta tankarna till verklighet. OJ!
Nya Zealand ar verkligen aventyrslandet nummer 1. Finns alldeles for mycket roligt att gora har. Men min NZ tur lider mot sitt slut. Imorgon lamnar jag Queenstown for att aka soderut, ner till Milford sound och Stewert Island, Nya zealands allra sydligaste o:.



Nu maste jag forsoka att inte vara for nervos och tagga till infor mitt hopp. Wiiihha!
Jag ar NERVOS (med tva prickar)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback