Alla hjärtans dag

Ja just det ja det var alla hjärtans dag igår. För mig brukar det inte vara direkt någon speciell dag, mer en dag som alla andra. Jag brukar inte ens komma ihåg att den är eller när. Det kan ju vara en riktigt mysig dag man kan ta sig tid till den/de man älskar (jag hann dock inte mer än jobba).
Jag fick dock i år en väldigt oväntad överraskning. Där står man i baren och plockar ur diskmaskinen när Hannes ropar på mig.
"Johanna!!" och pekar på en snubbe i hörnet av baren. Där står någon okänd, men vad är det han har i handen, jo det är en stor blombukett. Och vet ni vad? den var till mig. Sånt händer ändå bara på film, fast jag antar att jag är huvudrollen i min alldeles egna film. I varje fall så hade Karl (som åkt hem från stanton för ett tag sedan) skickat blommorna till mig. Jag antar att jag har en beundrare :) helt galet vad man blir glad av en sådan gest. Det gjorde min dag. Jag fick helt underbart fina rosor som nu står på mitt rum och gör att det luktar gott här inne :)
Tack Karl.
Alla hjärtans dag, en fin dag, även om man ofta lyckas glömma bort när den är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback