Fullt ös

Från att ha haft en ganska lugn vecka på jobbet (understryk ganska), hamnade man plötsligt i en vecka med fullt ös. VERKLIGEN fullt ös, inte lätt att ta sig fram mellan folket som dansar, dricker eller är djupt inne i sina samtal. Ska verkligen inte klaga, utan mer påstå att vad rligt det är att människorna här gillar Dooley, det gör ju jag med. Dock är det dumma att Zowie lämnar mig, Hannes och Annemarie (vilken är skadad), här i baren för att åka till Australien. (OJ! Johanna Wendel blev precis avundsjuk). Jag har vanligtvis en arbetsvecka på 6 dagar, onsdagar är den heliga lediga dagen. Dock så kan inte Hannes jobba alldeles ensam under denna vecka med fullt ös (då Annemarie inte riktigt kan använda sitt skadade ben). Så jag ställer själfallet upp. Jag ska helt enkelt jobba på onsdag. Det blir en arbetsvecka på minst 10 dagar i rad. Kommer ju få ledigt en extra dag nästa vecka istället (antagligen söndag), det kommer vara en riktig lyxvecka!! 2 dagar ledigt. NAJS!.
Kan ju meddela att det är Anna som kommer hit som räddaren i nöden. Hon ska rädda mig från det evighetslånga jobbandet. Tack, jag tror jag behöver en ledig dag (eller 2 då ja) nästa vecka :D Men nu ska det bli en vecka på Dooley, en vecka med fullt ös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback