Skaffat jobb

Javisst har jag skaffat mig ett jobb, dock är inte jobbet då jag egentligen vill ha ett jobb. Just nu jobbar jag på Dooley och det är super, men när det tar slut i april vill jag ha ett nytt. Det jobb jag nu fått är dock för nästa vecka och veckan därpå. Ska gå kurs på fredag. Jag ska vara skidlärare för småttingar i två veckor, kommer nog bli intressant och roligt. Kommer antagligen inte bli mycket skidåkning mer som en lekledare, men hur kul kan inte det vara ? :P Sen att jag kommer jobba som skidlärare mellan 9 på morgonen till 3 på eftermiddagen och sedan jobba på Dooley mellan 5 på eftermiddagen och halv 2 på natten är en annan femma. Lär bli ganska trött. men det kan defenitivt vara värt. Låter ju helkul att leka med småbarnen i snön :) att det sedan kommer pengar på kontot är ju en bonus :D
Denna dagen gör mig lycklig, var ledig igår, är ledig imorgon, jobbar med Anna ikväll, solsken hela dagen, massa skidåkning, har hoppat på ett hopp i parken för första gången (ingen vacker landning) och jag har fått ett jobb. jag kan inte säga mer än: VILKEN DAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback