Rekordet: 80,50 euro

Jag har nu slått mitt dricksrekord för en kväll: 80,50 euro!!! det är ju typ 800 kronor, galet.. är det najs eller är det najs. Igår va nog bara rena pengadagen. Först får man lön för januari månad och sen får man 80 euro extra i handen. NAJS!! Dricks är nog bland det bästa med att joba i bar. Man blir ju liksom betald varje dag, vissa dagar mycket vissa dagar lite mindre. Sen att man efter varje månad får lön känns ju som en ren bonus. Ska skriva upp varje dag denna månaden hur mycket dricks jag får, så ska jag se hur stor min lön egentligen är. Har ju ingen koll på det annars. En sak är säker, jag kommer inte behöva röra min lön under säsongen, dricksen kan jag leva på gott och väl, behöver inte ens snåla :D vilket liv asså. Har en het känsla av att det kommer rulla in pengar denna veckan, det är en typisk dricksvecka nu. I LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback