Vilken vecka

Vilken vecka! Anna kom tillbaka till Stanton i måndags vilket va riktigt roligt. Jag fick i måndags även nya barn i skidskolan, denna veckan inte nybörjare utan vi kunde till och med åka blå backar, najs!
I onsdags hade jag ledigt från Tom Dooley, så då blev det afterski/afterwork. Helt sjukt galet roligt. Kom hem med skidkläder och pjäxor vid ett tiden på natten. Det va en redig afterski det. Halkade och slog i knät så torsdag blev det ingen Dooley heller, Hannes lät mig gå och vila. Snällt. För första gången på säsongen gick jag och la mig innan ett.
Idag är det fredag och jag har nu slutat jobba för skidskolan, Inga mer barn på ett tag. Kommer dock antagligen jobba som skidlärare igen över påsk. Ser faktiskt riktigt fram emot det :) barnen (huvudfotingarna) är ju bara alldeles för söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback