587

Nu var februarimånad över, snabbt försvann även den. Förstår verkligen inte hur tiden orkar springa så fort hela tiden.
Det har varit en grym månad med alldeles för mycket roligheter och minnen. Synd bara att februari är över, det gör ju att det är ännu kortare tills säsongen är över och man måste gå vidare i livet. Tänk bara, om en och en halv månad kommer jag hem. Allt kommer gå så snabbt igen. Denna veckan är Annas sista vecka innan hon åker hem, Nästa vecka kommer brorsan och hälsar på (iihiiiii, jihaa!!f fasen va kul) ja så när han åker hem har det redan gått 2 veckor till, då ä det bara en månad kvar. Och en av de veckorna ska jag antagligen jobba i skidskolan igen. och den sista veckan här ska jag förhoppningsvis inte jobba alla. hallåå där gick två till veckor bort. Så två normala veckor kvar, va händer egentligen?
Men en sak måste jag berätta om den förflutna månaden februari, jag har varje dag skrivit upp hur mycket dricks jag fått på Dooley. Nu  när månaden var slut satte jag mig ner och räknade ihop den totala dricksen under hela månaden. Det var en stor siffra, en mycket större än jag trodde..... min dricks som jag stoppar rakt i fickan var.... håll i er..... 587 euro!!!
jag säger bara en sak..... 587!!
okej, jag säger en sak till: woop woop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback