Chalet girl

Ja så va man filmstjärna då, nä inte rikigt, men jag är med på film. Inte vilken film som helst, det är en film med Ed Westwick (Chuck Bass i Gossip girl) och Sophia Bush (Brooke Davis i One tree hill). Är det inte hur coolt som helst?
Jag har varit 5 cm från dem, det är ju så overkligt. De är människor man nästan tror bara finns i tvrutan. Men ja nu har jag sett dem, och de är lika snygga i verkligheten. Båda dock väldigt korta, vilket var förvånande..
Jag har varit med i två scener hittills, en i skidkön, stå och trängas och en på festen, stå och dansa på en balkong. Det är så obeskrivligt, och så himla roligt. Fått se hur mycket scener som helst, och alldeles live, med en himla massa omtagningar.
Det roligaste är nog när man väl kommer få se filmen, tänk er själva att få se en film inspelad i StAnton där jag bor, med Hollywoodstjärnor och att man sedan vet vilka hälften av alla statister är. Det går ju inte att inte le med hela ansiktet. Imorgon ska till exempel en av mina kompisar spela in en scen där hon ska stå och flörta med Ed Westwick!! är det inte hur ball som helst :P
Jag siktar helt klart på att gå på premiären i december :) !!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Han är ju så himlaaaaa snygg!!!!

2010-03-18 @ 14:40:10
Postat av: Johanna

Jag vet!! fatta najs att få se honom live en hel dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback