Det där med jobb

Så va det ju det där med jobb efter stanton. Ja det går ju inte direkt jättebra för tillfället. Inte är det lätt. Jobbet med Anna i Sthlm blev inget av :( vilket va hur galet synd som helts för det hade verkligen varit så sjukt roligt. Men vad ska man göra mer än att hoppas att SPP ska ändra sig och behöver sommararbetare :)
Annars sökte jag ju på The Bulls pub i Halmstad vilket är riktigt drömjobbet för sommaren. Inte har jag hört något från dem. Men något som är väldigt komiskt är att en tjej som jobbar här i Stanton i en av barerna i stan ska jobba på precis The Bulls och har gjort det innan. The Bulls hade därför ringt henne och frågat om mig. Komskt ? ... Ja!. känner henne inte men vi har pratat några gånger så man vet vem den andra är i princip..
Linda som är sötast i världen håller ju utkik för jobb och hade upptäckt att Moon, en natkliubb i Halmstad också söker bartenders. Jag ska helt enkelt försöka på det också. Hade inte Halmstad varit helt underbart att spendera ännu en sommar i :D
Imorgonblir det ivf till att ta tag i allt och ringa till The bulls och till Moon :) vad ska man göra mer än göra sitt bästa och sen hålla tummarna. Det gör jag :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback