Fullspäckat schema

Går och lägger sig vid 2 direkt efter jobbet. Sen dax att gå upp igen 05,45 för att hinna i tid till nästa jobb klockan 06,30. Hinner inte vara kvar hela tiden utan smiter från detta jobb 16,30. Då slog jag defentivt mitt rekord på snabbhet. På en halvtimme hann jag gå hem från det första jobbet, hoppa in i dushen, dusha och torka håret, sminka mig och byta om och gå till nästa jobb. Jag är stolt hur snabb jag kan vara ;)
17,00 började jag ivf igen. I säng vid 2 på natten igen. Sen upp på morogonen igen, men oj jag fick faktiskt en timmes sovmorgon, startade inte förrän 07,30 :D
slutade vid 18tiden och gick då hem i lugn och ro för att börja jobba igen 19,00 :D
Som sagt ja, det har varit två riktigt hektiska dagar. Men oj vad mycket roligt man haft och vad det har varit värt det :)
Jag har nu i två dagar varit med på filminspelningen för filmen Chalet girl igen. Har varit galet mycket att göra men riktigt roligt. Sen är det ju alltid intressant att se hur det fungerar det där med att spela in en film.
Det lite trista vju då att de nu spelade in slutscenen. så man har ju full koll på hur filmen slutar. Där står man och jublar när hon vinner snowboardtävlingen och när hon får den där typiska kyssen av killen. Ja de blev ju en del omtagningar, så de fick pussas ganska mycket. Lite komiskt när de innan de filmade gick och delade ut tuggummi til alla som skulle pussas.
Grynet, en kompis som fått en hel del spotlight på sig kunde de nu namnet på. Hela tiden ropade de GRYNET! och visade var de ville att hon skulle stå, jag blev till slut Grynets kompis, så kallade de mig. "Grynet, come here.. and your friend"... vi fick ganska bra positioner framför kameran måste jag säga :)
Två dagar av jublande och klappande och hoppande var nog, sen va jag totalt urtrött. Skönt att sova ibland är det också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback