Knöl i knät

Igår hade jag fått nog. Detta jäkla knä som aldrig blir bra. Nu har det gått ungefär en månad sedan jag trillade och skadade mitt knä. Fortfarande gör det ont och det är verklgien inte roligt längre.
Igår kväll bestämde jag helt enkelt för att det är dax att gå till doktorn och kolla upp det IGEN. Jag har nu en knöl på undersidan av knät och det känns väll inte helt OK.
Så i morse träffade jag farbror doktorn igen, fick det röntgat igen. Vad som är fel är att när jag trillade och slog i knät så hårt som jag gjorde, skapades en inflamation i knät, den inflamationen har nu skapat knölen (eller svullnaden som det va). Jag fick därför piller för inflamationen och smetar på en kräm på knät. Förhoppningsvis kommer det vara helt bra på en vecka. Man kan ju hoppas, annars blir det ännu en visit till doktorn.
Nu är det ju sommartider, så då kan ju allt bara bli ljusare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback