Mooserwirt

Onsdagar, ja alltid de bästa dagarna här i StAnton. Jag är ledig!! och igår, ja gud där fanns inget att klaga på. Fick sova ut, och blev sedan bjuden på lunch på Mooserwirt. Tom Dooley crew drog vi allihopa upp i backen till Mooserwirt för att äta lunch ihop. Mumma vad gott det var. Sen stannade vi där för afterskin, träffade på ägaren (vilket är Reinharts, Hannes pappas, kusin) han visade oss runt backstage och gav oss gratis dricka. Så ja där fastnade vi ett bra tag.
Träffade även på Jim, en rik snubbe, bekant som erbjöd mig att få komma till Ibiza och hälsa på. Han har tydligen 4 gäststugor där så jag var välkommen att komma oich ta med mig kompisar. :) naajs. gratis boende på Ibiza, det kanske kunde vara något en vecka i sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback