Våren är kommen!

Nu är det vår!!
Värmen har kommit till StAnton, det är verkligen helt underbart. Det ända som inte är underbart är att skidåkningen inte längre blir superbra och sen är det ju så att när det är vår, menas det ju även att säsongen går mot sitt slut :(
Känns verklgien sjukt att om en månad är jag hemma i Sverige igen, vad tusan. Här sitter man i någon slags drömvärld med underbar utsikt, ett grymt jobb, i solen i en underbart liten by med mängder av vänner. Och allt detta ska man lämna om bara några veckor. Det är ju tusan dax att börja kolla upp resa hem. Vill inte.!
Fast på ett sätt vill jag ju hem också, alltid är det lika skönt när man kommer hem till Gustavsgatan, kommer hem till sitt alldeles egna rum, kommer hem till familjen och vännerna där hemma.
Ska bli underbart roligt att få träffa Linda och Malin igen, det är något jag ser fram emot mer än allt. Ja men som sagt här har jag inget att klaga på, utan här skall jag ta vara på den sista tid jag har här, för den kommer bli underbar :)

Kommentarer
Postat av: Engla

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback