En helg i Troy

Troy, denna lilla stad, det finns alltid något att hitta på, eller i princip alltid. Fast det gäller att inte vara kräsen med vad man ska spendera sin tid med. Vi har blivit bra på att powernapa i varje fall. Vissa är mer desperata än andra med att hitta på saker. Härom veckan fick jag en inbjudan till ett kuddkrig. Jag trodde på riktigt att det var ett skämt, men där gick jag och Priscila på väg till gymmet, vad ser vi om inte 30 personer som har kuddkrig mitt på campus. Som sagt det gäller att vara kreativ.

Beautiful Troy

Vi spenderade denna helgen i Troy, hade en riktigt rolig helg. Gjorde egentligen inget speciellt men vi hade riktigt roligt när vi gick ut till the front porch (har tidigare vanligtvis gått till 315 "the new bar") och det stället är mycket bättre. På lördagen gick vi först till ett frat-party för att kolla läget. Delta Kappa Epsilon. Sen skjutsade en stackars pledge oss till en annan fest, i bilen sa han att den korta bilturen var det roligaste han haft på länge. Jag undrar vad de gör med pledge-arna egentligen. Han fick tyvärr inte berätta. Men den kvällen var hans uppgift att köra alla på festen som ville åka någonstans.

Beerpong

Vi har börjat räkna hur många helger som är kvar innan vi ska åka härifrån och vi har insett att det är inte många fler vi kommer vara kvar i Troy. Knas, men tur det är fler dagar i varje vecka än helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback