Ett hyfsat vanligt ansikte

För en vecka sedan såg jag ut som om jag blivit nedslagen och mörbultad. Hade en läpp som gjorde mig till en anka och jag hade en förjäklig huvudvärk.
Nu är jag tillbaka till normalt igen, eller ivf nästan. Lite rött i ansiktet efter såren, sen har jag en svagt blå haka men det är allt som syns. Att det gör ont när man rör min vänstra sida av ansiktet är ju ivf ingen som ser :)

Leifs kommentar angående händelsen:
"Värst vad elak mark det finns i Troy! Hoppa upp rakt i ansiktet på dig på detta vis. Stäm markägaren vet ja..."

Känns bra att vara tillbaka till det normala, vill inte ens tänka på hur många gånger jag fått berätta vad som hänt. Nu får jag istället kommentarer som "OJ ditt ansikte... du ser ju normal ut igen, vilket mirakel"
I'm a fast healer thats all I can say.

En veckas mirakel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback