Så va det med det...

Ja men man tänkte ju smart när man var hemma och skulle packa sin väska. Jag tar med mig både hårtork och plattång så slipper jag köpa det här. Men det misstaget får man ta smällen för. Upptäcker när man är här att deras strömstyrka inte verkar vara något hejdundrande tryck på. Plattången blir inte direkt varm och hårtorken blåser lite fjuttigt. Prylarna som jag så noga valt ut att ta med mig hemifrån går helt enkelt inte att använda här. För ska jag torka håret går det snabbare att gå ut i solen än att stå och blåsa en svag vind i flera timmar. 

Den riktiga missen är ju då min eltandborste, herregud, det går ju inte att ladda upp den så den gör någon nytta. Efter att ha laddat den under en natt räcker inte ens batteriet till en borstomgång. Värdelöst!

Så tips för framtida USA-resenärer, skippa att ta med er de sakerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback