Chinese new years

I fredags firades det kinesiska nyåret. Vi fick för oss att köpa biljetter till festen som anordnades. Det skulle vara uppträdanden och mat. Självfallet kinesisk mat. Vi tänkte att ja men det kan väll vara lite trevligt, två kineser vi känner skulle uppträda också så det va ju roligt. Kan verkligen säga utan att varken ljuga eller överdriva, vi hamnade i ett hav av kineser. Visst visste vi att det var mycket kineser här, men oj när alla är samlade, de är många! Kändes lite knas att mitt i januari gå runt och säga gott nytt år.



Sam spelar piano


Priscila, jag och Christina


Terry sjunger med okänd tjej

Maten var god och det var en hel del bra uppträdanden, men jag tror jag håller mig till det amerikanska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback