Salsakurs

Nu fick vi för oss något nytt, ja vi ska gå på salsakurs i Troy. Chris, en av mina kompisar håller i den. Igår hade vi vår första lektion så vi lärde oss grundstegen, kommer nog bli riktigt roligt och intressant. får se om man lyckas svänga rejält till musiken.
Prescila, mexikan som hon är, kan inte dansa salsa och hon kände att det va änna på tiden att hon lär sig. Hon förväntas ju kunna det :)
Så vi ska ta oss till en lektion i veckan för att sen regera på dansgolvet...


Många här har snackat om en kinaresturant som ligger här i Troy där man kan äta sushi och annan smarrig mat. Dawnisha och Tia tog mig dit igår. Och JA, smaskens! Jag som sa att jag skulle hålla mig till det amerikanska och inte det kinesiska, men kan säga att den kinesiska maten är amerikanskt tillagad...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback