Baseball säsongens start

Nu är det dax för baseballspelarna att köra sitt race. Så i förra veckan var jag på min första baseballmatch. Fantastiskt att ha beseballarenan precis utanför sitt rum, nära och bra. Dock inte lika fantastiskt om man känner för att parkera sin bil där eller promenera utanför. Det kan hända att det blir bucklor... 

Det var en match mellan Troy och Samsford, vilka tror ni vann?! Troy såklart, vad annars.
Slutpoängen var 13-4 till Troy, wow, bra jobbat pojkar. Det var inte direkt fullsatt på läktaren, men detta var en av de mindre matcherna, jag ser fram emot när vi ska spela mot Auburn och Alabama. DÅ kommer det vara fullsatt och skön stämmning :D


Läktaren


Go Troy

Det var roligt att kolla på matchen det hade jag faktiskt inte förväntat mig då jag alltid tänk att baseball är en otroligt ointressant sport. Kan nog vara för att Troy faktiskt är bra på denna sporten, alla gillar ju att heja på ett vinnande lag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback