Sista tiden i Troy

Imorgon lämnar jag Troy, antagligen för alltid. Fast självfallet vill jag inte tänka så för det gör det ännu jobbigare att åka härifrån. Jag och priscila har precis packat ihop alla våra saker och städat vårat rum. Så nu är det dax för vår sista BBQ med gänget, och en sista kväll tillsammans. Imorgon bitti skjutsar Mohammed oss till flygplatsen där vi får säga hejdå och flyga iväg mot äventyr i New York där vi möter upp Sarah.

Känns så jobbigt att göra allt för sista gången, man hinner inte med allt man vill de här sista dagarna. Men vi har haft många grillkvällar och vi har haft roligt nu in i det sista. Det ska ju bli fantastiskt roligt att ut och resa igen, men det liv man har skaffat sig här är inte lätt att lämna. Tur man har så många underbara minnen efter den här terminen. Jag ångrar inte en sekund!! eller jo kanske den sekunden då jag föll och skadade mitt ansikte, den va inte jätte rolig, men även det ett minne för livet, det sitter ju nämligen fortfarande kvar i ansiktet. Nu ska vi inte gråta mer utan se allt posistivt, massor av vänner, minnen, resor, testat på det amerikanska collegelivet, levt loppan och helt enkelt haft fantastiska fyra månader i Troy, Alabama. 


Sweet home Pace Hall


Love Troy University


Jag på campus


Campus

SWEET HOME ALABAMA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback